Sabtu, 7 Januari 2012

Minggu Orientasi Tingkatan 1 Sesi 2012

Cetak Laman iniCetak Laman ini
Selesai sudah minggu orientasi atau Minggu Suai kenal Tingkatan 1 SEMAJA sesi 2012 (4 hingga 6 Januari 2012). Setakat ini seramai 168 dijangka mendaftar diri sebagai pelajar baru SEMAJA.

Terima kasih kepada Tuan Pengetua kerana sudi merasmikan minggu orientasi ini. Diharap pelajar baru Tingkatan 1 SEMAJA akan bertambah semangat untuk memulakan pelajaran setelah mendapat suntikan semangat dari Tuan Pengetua.



Minggu orientasi ini telah berjaya memberi  gambaran serba serbi serta membuka minda pelajar baru  mengenai persekitaran SEMAJA, mata pelajaran yang akan diajar, peraturan-peraturan, lagu sekolah serta memupuk semangat 1 SEMAJA. 

Secara keseluruhan semua pelajar telah memahami dan dapat menerima semua perkara yang telah diberi dan dibincangkan sepanjang minggu orientasi ini.


Harapan sekolah agar pelajar baru mampu unggul untuk kejayaan disamping memahami pentingnya memupuk semangat perpaduan serta akhlak peribadi mulia sebagai pelajar di SEMAJA.

Akhir kalam Selamat Datang sekali lagi kepada semua pelajar Baru Tingkatan 1 sesi 2012 SEMAJA. Semoga kalian berjaya mengecap kejayaan di sini nanti. Wassalam.

1 ulasan:

SMKRMMTI 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox 1024 X 768 pxl